KUPONGSKOD: BY18

Returpolicy

1. Allmänna returregler

1,1. Vi refunderar inte villkorligt. Du måste ge bilderna för att bevisa problemen så detaljerat som möjligt och vi har tagit bilder av klänningar före leverans för att undvika bedrägerier.

1,2. Kontakta vår kundtjänst för att initiera returprocessen inom 7 dagar efter mottagandet av ditt objekt.

1,3. Vi accepterar endast produkter i sitt ursprungliga skick, och vi kan inte behandla några produkter som returneras utan vårt godkännande. Om du vill returnera någon eller alla delar av din beställning, måste du kontakta kundservice på Kontakta oss och få en "Produkt Retur" formulär som måste ingå i ditt paket. Eventuella avkastningar utan vårt godkännande kan inte få några återbetalningar eller utbyten.

1,4. Felleveranser: När vi har bekräftat ditt fraktlevererade varan (varan skickades inte var beställd), ansvarar vi för varuutbyte. Du kan också returnera produkten och få full återbetalning.

1,5. Färgfel: Om färgen på det mottagna objektet inte är det du beställde, är du kvalificerad att få full återbetalning.

1,6. Du kan få återbetalning för defekta, skadade eller fellevererade artiklar, storleksavvikelse och färgmatchningsproblem etc.

1,7. Vänligen förstå att klänningar som inte passar ordentligt men enligt de specifikationer du beställt inte kan returneras eller bytas ut.

1,8. Du får inte byta ut eller återbetala situationen för "Allting är rätt, men jag gillar inte bara".

Observera att vi inte accepterar några returnerade föremål med färgskillnaden som orsakas av din bildskärm eller väderförhållandet.

2. Avbeställningsregler

Vi förstår att det är ett mycket viktigt åtagande att beställa en klänning för ditt speciella tillfälle, och vår avbokningspolicy skapades med hänsyn till detta. Det är dock viktigt att notera att våra klänningar är gjorda för beställning, och när skräddarsydda processer har börjat kan materialet inte återanvändas. Den goda nyheten är att efter att ha beställt är det fortfarande dags för dig att ändra dig. För mer information, se vår avbokningsregler nedan.

2,1. Obetalda beställningar avbryts automatiskt efter 3 dagar. Vi får hundratals testorder varje dag som våra medlemmar använder för att citera vissa kundvagnsinnehåll och spara fakturan för senare referens.

2,2. Beställningar avbokade inom 6 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att bli berättigade till fullständig återbetalning.

2,3. Beställningar avbokade 6 till 12 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till ett partiellt återbetalning bestående av hela fraktkostnaden och 90% av inköpspriset för att täcka materialkostnaden.

2,4. Beställningar som avbröts 12 till 24 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till ett delbelopp som består av hela fraktkostnaden och 70% av inköpspriset för produkten för att täcka materialkostnaden och nödvändig arbetskraftskostnad.

2,5. Beställningar som avbröts mer än 24 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till ett partiellt återbetalning (50% av köpeskillingen högst, den exakta återbetalningen beror på avbokningstiden) som består av hela fraktkostnaden.

2,6. När din beställning har skickats kan den inte längre avbrytas.

2,7. Beställningar som inte betalas inom 72 timmar avbryts automatiskt av vårt system.

Om du vill avbryta din beställning, klicka på Kontakta oss för att fortsätta.

3. Återgå till ersättning eller återbetalning

Din tillfredsställelse är av yttersta vikt för vårt team. Vid ankomsten av ditt paket rekommenderas att du kontrollerar och ser till att klänningen har gjorts i enlighet med dina orderspecifikationer. Snälla försök på din klänning så snart som möjligt utan att ändra, ta bort taggarna eller tvätta klänningen.

Om du återvänder eller byter klänningar eller tillbehör, se till att de befinner sig i sina ursprungliga förhållanden - oskränkt, obehandlat, oförändrat, oskadat, rent, fria från ludd och hår och med taggar intakta och fästa.

3,1. Defekta, skadade eller misslyckade föremål

Du är kvalificerad att få full återbetalning om dina föremål är defekta, skadade eller fellevererade. Om du tror att dina föremål har skadats under leveransen måste du först skaffa dokumentation från din leveransleverantör, som måste ingå i ditt returpaket.

Om du vill återbetala måste du täcka kostnaden för att skicka produkten tillbaka till oss. Efter att ha återvänt klänningen kommer vi att inspektera klänningen för att försäkra oss om att felet var vårt ansvar, där vi kommer att erbjuda dig en komplett återbetalning inom 16-20 dagar. Om felet ligger inom ovannämnda skillnad på 10% kan vi dock endast erbjuda dig en delbetalning på 20% -50%. Vi hoppas att du kan förstå.

3,2. Storleksanpassning eller anpassningsfrågor

Eftersom alla våra klänningar är sysade och anpassade, kan den färdiga kappan variera med ungefär en tum i båda riktningarna för de angivna mätningarna. För att säkerställa att din klänning fortfarande passar dig perfekt har våra skräddare skapat alla våra klänningar med extra tyger i sömmarna för att möjliggöra mindre storlekskonfigurationer.

3.2.1. Storleksavvikelse

Om din klädstorlek skiljer sig från specifikationerna för din beställning med mer än en tum, var god och välj från följande alternativ:

Du uppmanas att hitta en lokal skräddare för att göra justeringar. I det här fallet kommer vi att ersätta dig för upp till 10% av produktpriset som skräddarsydda kostnader. Om du väljer det här alternativet, kom ihåg att begära ett kvitto från din skräddare eftersom en kopia av den måste lämnas när du begär ersättning.

Du får skicka tillbaka klänningen för kostnadsfria ändringar, men du måste betala för fram och tillbaka frakt. (Utan kundserviceavdelningens bekräftelse accepterar vi inte ditt ärende.)

3.2.2. Klänning är den storlek du beställde men passar inte

Vänligen förstå att klänningar som inte passar ordentligt men enligt de specifikationer du beställt inte kan returneras eller bytas ut.

Du kan gå till en lokal skräddare eller en professionell systress för att få klänningen omformad på egen bekostnad.

Observera att om dina orderspecifikationer skiljer sig alltför mycket från den slutliga storleksanmälningsförfrågan, kan det inte vara möjligt att omklassificeringar sker.

Obs! Vi accepterar INTE några avkastningar eller återbetalningar om storleken är rätt enligt din egen orderinformation som faktiskt mäts i fel storlek själv. Vi föreslår att du anpassar din storlek men inte väljer standard storlek och gör mätningar av en professionell lokal skräddare.

3,3. Färgmatchning

Inställningarna på din datorskärm kan ändra färgen på bilderna som visas på vår webbplats. Liten färgavvikelse på din klänning och färgen som visas på skärmen kan inte innebära att klänningen är defekt eller misslevererad. Om du är positiv att du har fått objektet i fel färg, vänligen kontakta kundservice för att se om en retur eller återbetalning är möjlig.

Obs! Vi accepterar INTE några avkastningar eller återbetalningar om färgen är rätt enligt din färginformation på beställningen. Om du älskar den färg som visas på bilder, välj alternativet: "Visa som bild" men inte den färg du anser i ditt sinne.

4. Särskilda regler

4,1. Observera att artiklar som returneras i oacceptabelt skick inte behandlas som återbetalningar och skickas tillbaka till dig.

4,2. Om dina returneringar eller återbetalningar accepteras, skickar vi dig en returadress. Vänligen återvänd inte till våra företagsadresser eller adresser på express "" frakt från ". Vår QC-avdelning kommer att kontrollera de artiklar du returnerar men inte huvudföretag, auktoriserade butiker eller fabriker. Om du återvänder till en fel adress kommer varan att skickas tillbaka till dig.

4,3. Om du väljer "Rush Order" på vår webbplats, kommer Rush Order Fee inte att återbetalas.

4,4. Kunderna bär fraktfrakten när avkastning, utbyte eller återbetalning accepteras.

4,5. All PayPal-betalning kan endast återbetalas via PayPal, alla kreditkortbetalningar återbetalas endast till det ursprungliga kreditkortet.

4,6. Observera att skräddarsydda klänningar inte kan vara lika 100% samma som den ena modellen bär.

5. Returprocess

5,1. Skicka in en returförfrågan på Kontakta oss till kundtjänst inom 7 dagar efter mottagandet av din beställning. Vänligen ange en förklaring och fotografier med anledningen till din retur.

Observera att avkastningen inte accepteras utan föregående godkännande från vår kundtjänst.

5,2. När vår kundservice har godkänt din förfrågan kommer vi att ge dig returadress samt en returformulär för produkt som måste fyllas i och inkluderas i din retur. Var snäll och skicka varan via ditt lokala postkontor inom 3-5 arbetsdagar när du har fått formuläret. Inkludera Produktets returformulär med din retur. Vänligen använd inte kurirbyrå som UPS, DHL eller FedEx för att returnera paketet eftersom vi inte betalar för den anpassade avgiften som kan orsaka.

5,3. När du väl fått vår anläggning, kommer din retur att behandlas inom 24 timmar. När din retur är bekräftad och inspekterad, tillåta du upp till två faktureringscykler för att det ska krediteras ditt konto.