KUPONGSKOD: BY18

FAQ

Shopping


Q. Hur använder jag sökalternativet för din webbplats?

A. Du kan söka efter färg, av formgivare, ibland, efter klädtyp, efter pris, eller efter stilnummer. Du kan söka alla dessa kategorier på en gång och även sortera efter pris och popularitet när du har filtrerat dina klänningar.

Q. Hur kan jag se till att jag beställer rätt storlek?

A. Jämför dina unika mätningar med Bonnyins storlekskarta och mätguide. Genom att välja "Custom Size" kommer din klänning att skräddarsys personligt för din exakta passform.

Q. Kan jag beställa denna klänning i en annan stil / tyg / längd?

A. Vänligen förstå att varje klänning är noga skräddarsydd för att matcha exakt vad du ser på bilderna, så vi kan tyvärr inte ändra vävnaden / längden på något sätt. För närvarande tar de två acceptabla förändringarna bort tågen och lägger till spaghettiband, endast för klänningar med enkla mönster.

Q. Hur lägger jag en order?

A. När du har hittat objektet du är intresserad av klickar du på det och du kommer att tas till produktdetaljsidan. På den sidan kan du välja din storlek och färg. När du har allt du behöver, välj bara alternativet "Lägg i kundvagn" och du kan kolla när som helst genom att välja kassan.

Q. Vad händer när jag beställer?

A. När du har beställt får du ett behandlingsmeddelande som meddelar att din beställning har mottagits. Därefter får du ett bekräftelsemail med uppskattat leveransdatum för din beställning. Slutligen kommer du att skickas ett fraktbrev med ett spårningsnummer för ditt paket.

Q. Hur lång tid tar det för att få min beställning?

A. För det mesta skickas den klänning du väljer inom 1 arbetsdag (i lager / ej helger). Det finns emellertid några undantag. Läs policysidan för att lära dig mer.

Q. Hur kontrollerar jag statusen för min order?

A. Om du vill spåra status för din beställning, var som din beställning, när du får din beställning, om din beställning har skickats ännu, logga du in på "Mitt konto" först och klicka på "Mina beställningar" på alla Sida på webbplatsen.

Q. Hur lång tid tar det för att få den produkt jag beställer?

A. Återställningstiden är baserad på skräddarsyddatid + leveranstid, du hittar dem på produktsidorna "Frakt och policy".

Q. Finns det några extra avgifter som är inblandade i frakt?

A. I vissa fall kan ditt destinationsland debitera tullar eller andra skatter. Vi har ingen kontroll över dessa avgifter eftersom tullpolitiken varierar mycket från land till land. Vänligen kontakta din lokala tullkontor för ytterligare information. Vi kommer att markera paketet i lågt värde, men vi kan inte lova någon moms.

Q. Var kan du skicka till?

A. Vi levererar över hela världen. Det kan finnas särskilda platser där vi kan behöva ytterligare information att skicka till, men om en sådan ovanlig händelse skulle inträffa kommer vi att komma i kontakt med dig ASAP.

Q. Vilken typ av garanti eller garanti erbjuder du på dina produkter?

A. Vi säljer produkter som vi anser vara av hög kvalitet och tillförlitlighet. Innan vi skickar varje klänning till våra kunder, gör vår Q & C-personal detaljerad kontroll för att säkerställa hög kvalitet och aldrig skicka ut skadade eller felaktiga varor.

Q. Vad är din returpolicy?

A. Kunder behöver kontakta bonnyin.se kundservice för att initiera returprocessen inom 7 dagar efter mottagandet av dina varor. Om din produkt anländer på ett felaktigt sätt, felleverans eller färgfel är du kvalificerad att få full återbetalning. Om objektet inte är felaktigt eller det görs i enlighet med den storlek du beställde men inte passar, var vänlig notera att vi inte accepterar ditt returnerade objekt.

Q. Hur mycket kostar fraktkostnaden?

A. Fraktkostnaden är $ 25 per order.

 

Betalning


Q. Vilka betalningsmetoder accepterar du för närvarande?

A. Vi accepterar för närvarande betalning via kreditkort online eller Western Union.

Q. När debiteras mitt kreditkort?

A. Ditt kort debiteras inte förrän vi kan fullfölja din order med ett bekräftat leveransdatum som är före ditt slitagedatum.

Q. Varför blev mitt kreditkort avböjt?

A. Det finns några anledningar till att ditt kreditkort skulle avvisas: siffrorna kan ha skrivits felaktigt, din bank kan ha en gräns för inköps totals eller det kan finnas en säkerhetsfunktion på ditt kort som inte tillåter att den används Av ditt land eller land.

 

Övriga


Q. om vad jag vill ha en klänning i en färg som inte är listad?

A. Färgerna som vi listar på produktdetaljerna är de enda färgerna där den stilklänningen är tillverkad i.

Q. Vad händer om min klänning inte är tillgänglig?

A. Om din klänning inte finns på lager och av någon anledning kan vi inte beställa det direkt från vårt lager eller designer, vi meddelar dig och ger dig andra alternativ att välja mellan eller du kan avbryta din beställning. Ditt kort debiteras endast om vi kan uppfylla din beställning.

Q. Hyr du klänningar?

A. Nej, vi har inga klänningar tillgängliga att hyra.

Q. Jag såg ett objekt som jag ville ha och nu kan jag inte hitta den?

A. När en vara inte längre har lager och avbryts av tillverkaren, tas den bort från webbplatsen eftersom den inte längre är tillgänglig för köp.

Q. Varför har du inte svarat på min e-post?

A. Med den höga volymen av e-postmeddelanden som mottas under promsäsongen kan det ta 24-72 timmar för ett svar. Också, se till att du har lagt till vår e-postadress till din adresslista för att ta emot e-postmeddelanden från, vårt svar kunde ha placerats i din skräpmapp om vi inte är med på den listan.

Q. Vad händer om mina fakturerings- och leveransadresser är annorlunda?

A.Detta kan fördröja beställningen av din beställning och din beställning måste gå till vår avdelning för bedrägeribekämpning och mer information från kunden är vanligtvis nödvändig för att kunna fortsätt

Q. Hur kontaktar jag dig?

A. Vänligen se vår butik info sida för all vår kontaktinformation.

Q. Är informationen jag skickar över Internet säker?

A. All information som du skickar via vår webbplats är strikt konfidentiell och skyddad av vår SSL-certifierade webbplats via branschens mest kraftfulla krypteringsverisign. Annan information som t.ex. e-post är strikt konfidentiell och kommer inte att användas eller ges till någon tredje part. Vänligen se vår sekretesspolicy för mer information.